Leos Lekland

Ja 1 maj var jag å Christian med barnen helt själva
på leos lekland i kalmar med barnen.
Alfons och Noel hade det nog väldigt roligt och det
fanns ju så mycket att göra.
Alfons gillade när det gick fort och Noel gillade att
kasta bollarna i bollhavet, men att åka fort var skoj det med.
Christian tyckte att det var skoj han med.
Men jag tror inte att det var så mycket för mig eftersom jag är gravid å inte kan göra allt..
Men det var roligt att se att barnen hade det roligt.
Jag hoppas att vi få göra det oftare  barnen var helt nöjda med dagen.

Alfons Undrade varför han inte hade lika mycket leksaker på dagis.
Och varför det var så mycket leksaker där.
Noel bara skrattade när han åkte kana..
Jag tyckte att det bästa med allt var att allt gick bra och att
Vi äntligen fick göra något helt själva med barnen som vi inte ha fått göra innan..
Vi måste alltid annars ha med oss någon men denna gången är helt speciel för mig..
Helt underbar dag ensam med barnen ....

Kommentarer
Postat av: Nina

kommer ni få tillbax barnen?

2010-05-04 @ 12:18:10
URL: http://mammaninalukas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0